Tarieven

U betaalt voor de eerste acupunctuurbehandeling met intake (50-60 min) € 65,00. Voor een vervolgbehandeling (45 min) betaalt u € 57,50 (tarief 2021). Na de behandeling krijgt u hiervoor een betaalverzoek. Indien u liever contant betaalt is het verzoek dat wel gepast te doen daar er geen wisselgeld op de praktijk aanwezig is.

Beroepsvereniging

Acupunctuur praktijk Nijkerk is aangesloten bij beroepsvereniging Zhong (registratie no 2019038). Klik op het betreffende icoontje voor meer informatie over beroepsvereniging Zhong of Koepelorganisatie KAB.

Vergoeding verzekeraar

De behandelingen van Acupunctuur praktijk Nijkerk worden vergoed onder aanvullende voorwaarden van uw zorgverzekeraar. Of u in aanmerking komt voor vergoeding hangt af van de afspraken (vergoeding alternatieve geneeswijzen) die u met uw verzekeraar hebt.

Klik op de bovenstaande link van Zhong en zoek in het menu de pagina vergoeding voor meer informatie hierover. U kunt ook direct kijken naar de vergoeding voor acupunctuur per verzekeraar op zorgwijzer.nl